خبرهای داغ:
گزارش تصویری؛

برگزاری میز خدمت جهادی بسیج ادارات در ۵ روستای نهاوند

همدان- به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج کارمندی، به همت سازمان بسیج ادارات استان همدان و بسیج ادارات نهاوند، میز خدمت جهادی در پنج روستای نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۷۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج کارمندی، به همت سازمان بسیج ادارات استان همدان و بسیج ادارات نهاوند، میز خدمت جهادی در پنج روستای نهاوند برگزار شد.

این میز خدمت جهادی با حضور امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان، رضا احمدوند، مسئول بسیج ادارات نهاوند و برخی مدیران و کارشناسان ادارات شهرستان نهاوند برگزار شد.

این میز خدمت به میزبانی روستای دهفول با حضور نمایندگان روستاهای کفراش، گوشه، سعدوقاص و وهمان علمدار اعم از دهیارها، روسای شورای روستاها و فرمانده پایگاه بسیج روستاها برگزار و به مسائل و مشکلات آنها پرداخته شد و هر مسئول در این میز خدمت جوابگوی سوالات و مشکلات مردم بود.

از جمله مسائل مهم روستاها در این نشست، بهداشت، تحصیل فرزندان، مشکلات برق و ترانس‌ها، آب لوله کشی و چاه‌ها، راه‌های مواصلاتی بین روستاها، ورزش و مکان ورزشی، مباحث حقوقی در دادگستری، جهاد کشاورزی، افراد تحت پوشش کمیته امداد و ... بود که مصوباتی برای پیگیری و رفع آنها به تصویب رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار