خبرهای داغ:
فتحی خبر داد

برگزاری میز خدمت دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران در مصلی‌های نماز جمعه استان همدان

همدان-مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران استان همدان از برگزاری میز خدمت این دفتر با حضور وکلا و کارشناسان در مصلی‌های نماز جمعه به صورت هفتگی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۸۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
برگزاری میز خدمت دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران در مصلی‌های نماز جمعه استان همدان

محسن  فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: غرفه مشترک ستاد اقامه نماز جمعه استان همدان با کمک وکلا و کارشناسان دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران استان در راستای حل مشکلات حقوقی و کیفری و خانوادگی عموم مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه در قالب میز خدمت با استفاده از ظرفیت وکلا و کارشناسان جهادی به صورت هفتگی از سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود که ضمن انجام مشاوره‌های حقوقی سعی در برگزاری جلسات سازش محور و یا میانجی‌گر در محل دفتر حمایت دارد.

مسئول دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران استان همدان عنوان کرد: این دفتر همواره با برگزاری جلسات سازش محور و انعقاد عقد وکالت بین مساعدت خواهان جامعه هدف و یا عامه مردم، سعی در قضازدایی و جلوگیری از اطاله دادرسی در محاکم دارد.

وی تصریح کرد: قالب مراجعات در خصوص مشاوره حقوقی در عرصه حقوق خانواده و عقود و معاملات خصوصی اشخاص با اولویت عقد بیع و اجاره است که مشاوره‌های لازم به مراجعین داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات