خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی‌حلم تأکید کرد

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت نماز در مدارس استان همدان

همدان-رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت نماز در مدارس استان استفاده شود، گفت: استان همدان از ظرفیت خوبی به لحاظ دین داری و مذهب برخوردار است.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۱۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت نماز در مدارس استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم در جلسه ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش استان همدان، بیان کرد: متاسفانه در جامعه ما اهمیت نماز در بین نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها کمرنگ شده است و این زنگ خطری است که به صدا درآمده و ایجاب می‌کند که با برنامه‌ریزی و فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه تقویت مبانی اعتقادی نوجوانان و جوانان تلاش مضاعفی از سوی همه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش صوت پذیرد.

وی ضمن قدردانی از اهتمام و فعالیت‌های ارزنده مدیرکل و مسئولین آموزش و پرورش در سراسر استان در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز، بر ضرورت استمرار همکاری‌های مشترک در اقامه نماز در مدارس تاکید کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان تصریح کرد: نماز اولویت اصلی آموزش و پرورش است و همه مسئولین و مدیران در تمام سطوح در مناطق بیست گانه استان بر اهتمام بیش از پیش به مقوله نماز و ترویج آن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت نماز در مدارس استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: استان همدان از ظرفیت خوبی به لحاظ دین داری و مذهب برخوردار است که طرح‌ها و برنامه‌های خوب و اثربخش دستگاه تعلیم و تربیت استان در حوزه نماز بخشی از این ظرفیت‌ها است.

حسنی حلم در پایان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی تربیت مربی نماز و تفسیر و اجرای هرگونه فعالیت فرهنگی و آموزشی در زمینه اشاعه فرهنگ نماز نیز باید به صورت منظم برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار