رئیس کمیته امداد خلخال خبر داد:

افتتاح 10 باب مسکن مستضعفان در خلخال

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خلخال از افتتاح 10 باب مسکن مستضعفان در بخش مرکزی خلخال همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۳۸۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

افتتاح 10 باب مسکن مستضعفان در خلخال

منوچهر گنجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیچ از اردبیل ، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت به اهمیت احداث مسکن و ضرورت این نیاز به‌عنوان یک اصل مهم برای افراد مستضعف پرداخت و گفت: باتوجه‌به مشکل مسکن محرومان و تلاش جهت خانه‌دار کردن اقشار ضعیف جامعه، همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای هدف‌گذاری اجرای پروژه مسکن محرومان یک ضرورت است.

 وی اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های اثرگذار این نهاد و همسو با قانون جهش ملی مسکن مسئله تأمین، تجهیز و بازسازی منازل مسکونی ولی‌نعمتان جامعه اسلامی است که در کنار سایر خدمات کمیته امداد در راستای تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان مورد حمایت در امر تأمین مسکن آن‌ها خدمات قابل‌توجهی داشته است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی ساخت مسکن محرومان در شهرستان خلخال بیش‌ازپیش رونق بگیرد.

 وی در ادامه به افتتاح دو باب مسکن مستضعفان در بخش مرکزی خلخال اشاره کرد و گفت: از تعداد ۱۰ واحد مسکن مستضعفان دو باب مسکن با زیربنای ۷۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از صندوق بنیاد مسکن، ۸۰ میلیون تومان وام بلاعوض از کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین آورده خود مددجویان در هفته دولت مورد افتتاح قرار گرفت.

 گنجی از احساس رضایت جهت شتاب مطلوب احداث مسکن برای افراد مستضعفان خبر داد و گفت: این دو باب مسکن در دولت سیزدهم و در سال ۱۴۰۲ شروع و در سال ۱۴۰۳ با تلاش و همکاری دیگر ترجمان در کمترین فرصت مورد افتتاح قرار گرفت.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: اهدای دیگر تجهیزات اعم از اهدای آب‌گرم‌کن، اهدای یخچال، اجرای لوله‌کشی ساختمان و دیگر ملزومات جهت استفاده از این مساکن در خدمت این افراد قرار گرفته شده است.

  وی گفت: یک باب منزل نیز در روستای علی‌آباد شهرستان خلخال مورد افتتاح قرار گرفت که جز دیگر خدمات شایان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خلخال بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار