سپاه ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌کند/

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امسال ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار در استان پرداخت می‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه در حوزه تولید برق مشکلاتی داریم، تسهیلات ویژه نیروگاه‌های کوچک مقیاس 5 کیلوواتی پرداخت می‌شود و تاکنون 400 نفر ثبت‌نام کرده و امیدواریم این عزیزان بتوانند ضمن تولید برق، برای خود و خانواده‌هایشان درآمدزایی کنند.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۲۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سنندج با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سال گذشته 71 میلیارد تومان در سطح استان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرد، اظهار داشت: بعد از پرداخت تسهیلات به متقاضیان جویای کار، نظارت مستمر بر فعالیت آنان انجام می‌شود.
وی از حمایت سپاه متقاضیان جویای کار خبر داد و افزود: کسانی هم بعد از دریافت تسهیلات، شغل راه‌اندازی می‌کنند، در قالب برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد حمایتی در سطح استان از آنان حمایت می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برپایی نمایشگاه اقتصادی مقاومتی در این ایام اربعین در مرز باشماق مریوان خبر داد و گفت: هیچ هزینه‌ای برای غرفه از این عزیزان گرفته نمی‌شود و فعالان این عرصه می‌توانند دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز 122 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار در استان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: کسانی هم که نیاز به وام مجدد داشته باشند، از اشتغال و تولید آنان حمایت خواهد شد.
اسماعیلی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه در حوزه تولید برق مشکلاتی داریم، تسهیلات ویژه نیروگاه‌های کوچک مقیاس 5 کیلوواتی پرداخت می‌شود و تاکنون 400 نفر ثبت‌نام کرده و امیدواریم این عزیزان بتوانند ضمن تولید برق، برای خود و خانواده‌هایشان درآمدزایی کنند. 
وی عنوان کرد: در روستای نزاز از توابع بخش سیروان شهرستان سنندج در پاسخ به درخواست اهالی شریف این روستا در خصوص احداث پل بین مزارع روستا، که در نزدیک شدن دسترسی کشاورزان و باغداران اهالی روستا به جاده اصلی، تأثیر زیادی دارد، در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی 3 میلیارد ریال مساعدت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار