خبرهای داغ:

همزمان با هفته دولت؛ ۱۲۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در خوزستان آماده افتتاح است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۱۰ طرح ورزشی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در سطح استان آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۶۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌گوید: این طرح‌ها شامل احداث زمین چمن مصنوعی، سالن تمرینی، سالن ورزش‌های رزمی در شهرستان های شادگان، هندیجان، لالی، رامشیر و باغملک است.

وی اعتبار تخصیص یافته به این طرح‌ها را از محل اعتبارات استانی و مسئولیت‌های اجتماعی نفت عنوان کرد و گفت: حدود ۱۹۰ طرح مختلف ورزشی در ۲، سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیده و تلاش می‌کنیم مابقی طرح ها تا پایان امسال تکمیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توجه به زیرساخت های ورزشی را جزو اولویت‌های این اداره کل دانست و افزود: هدفمان افزایش سرانه فضای ورزشی استان است و در این راستا به شهرهای کم برخوردار نگاه ویژه‌ای خواهد شد.

وی افزود: عملکرد ورزشکاران استان در بازی‌های المپیک نشان داد که خوزستان همچنان قطب ورزش کشور است و سهم به‌سزایی در سبد مدالی ایران در رویدادهای مختلف دارد.

بنی تمیم با تاکید بر اینکه بسیاری از قهرمانان ورزشی از دل شهرهای کوچک بیرون می آیند بیان کرد: سعی شد در سال های اخیر توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی بین شهرهای استان عادلانه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار