خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱.۷ همت پروژه‌ صنعتی در ملایر

همدان- فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای معرفی بخشی از دستاوردها است، گفت: در حوزه صنعت پروژه‌هایی با اعتبار بیش از ۱.۷ همت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۰۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱.۷ همت پروژه‌ صنعتی در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه پروژه‌های دانشگاه ملایر، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت، شهدای خدمت و وطن و ایران و انقلاب و تبریک هفته دولت، این هفته را فرصتی برای تبیین و معرفی بخشی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه‌های مختلف به مردم دانست و اظهار کرد: این هفته فرصتی مغتنم برای شناسایی نقاط ضعف و قوت، اصلاح مسیرها و ارزیابی دستگاه‌ها است.

وی افزود: این هفته فرصت گران‌بهایی برای بررسی میزان رضایتمندی مردم از اقدامات دولت است و با تلاش مجموعه شهرستان ایستگاه هفته دولت ۱۴۰۳ برای مردم ملایر هفته پرباری است و بیش از ۱۵ و نیم همت پروژه در هفته پیش‌رو به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: در هفته دولت امسال به اندازه تمام ۴۵ سال گذشته شهرستان زیر ساخت صنعتی دولتی ایجاد می‌کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته دولت کارگاه آموزشی و ویترینی از سبک مدیریتی دستگاه‌های اجرایی است، در هفته دولت امسال به اندازه تمام ۴۵ سال گذشته شهرستان، زیرساخت صنعتی دولتی ایجاد می‌کنیم که ایجاد یک شهرک صنفی صنعتی به مساحت ۳۰۰ هکتار به‌عنوان بزرگترین پروژه صنعتی حداقل در غرب کشور از جمله این پروژه‌‌ها است.

اسماعیلی تصریح کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های جهاد کشاورزی در حوزه گلخانه و پرورش دام و طیور با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی دو واحد خوابگاهی در دانشگاه ملایر و خوارزمی از پروژه هایی است که برای ما حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت پروژه‌هایی با اعتبار بیش از ۱.۷ همت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شوند، گفت: برخی از دستگاه‌ها پروژه‌ای تعریف نکردند و یا اهتمام لازم برای رساندن پروژه به هفته دولت را نداشتند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: مسیر رو به رشد و همراه با وفاق و همدلی بین مسئولین شهرستان و دستگاه‌های اجرایی یک واقعیت ستودنی است و این وفاق و همدلی در شهرستان بنا بر اعلام نظر منتقدین مطلع و منصف، کم سابقه است و با این وفاق و همدلی و تمسک به شهدا و خیرخواهان ایران، این مسیر پر افتخار در خدمت‌رسانی به مردم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار