خبرهای داغ:
شانیان خبر داد

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری پتروشیمی ابن سینا

همدان-مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه صنعت استان همدان در مسیر رشد و شکوفایی است، گفت: پتروشیمی ابن سینا با یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خون تازه در کالبد صنعت همدان است.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۲۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری پتروشیمی ابن سینا

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد شانیان در آئین افتتاح شرکت نگار پلاست در شهرستان فامنین به اجرای پروژه های صنعتی اثرگذار در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: برای فامنین آینده صنعتی بسیار خوبی انتظار داریم.

وی افزود: پروژه بزرگ پتروشیمی ابن سینا به همت دولت مردمی پس از سال‌ها رکود وارد عملیات احداث شد و کمتر از سه سال آینده فاز اول این مجموعه با ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: برای این پروژه ۳ فاز با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلار برنامه‌ریزی شده که با پشتیبانی و پیگیری دولت وفاق ملی به تدریج احداث و افتتاح می‌شود.

وی گفت: علاوه بر پتروشیمی ابن سینا شاهد پیشرفت شهرک صنعتی نگارخاتون در این شهرستان هستیم که از دغدغه‌های مسئولان و مردم این دیار بود.

وی با اشاره به واگذاری ۸۷ قطعه زمین به صاحبان صنایع در این شهرک صنعتی خاطرنشان کرد: ۵۵ واحد دارای پیشرفت فیزیکی هستند که با راه اندازی آنها بی تردید شاهد رونق اشتغال و تولید در شهرستان فامنین خواهیم بود.

وی از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها خبر داد و افزود: با حمایت دولت به واحدهای در حال احداث تسهیلات مورد نیاز ارائه می شود تا به مرحله بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار