خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی همزمان با هفته دولت در ملایر

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با ایام هفته دولت ۱۵۵ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این میزان، ۱۱۱ هزار میلیارد ریال آن در بخش اقتصادی است‌.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۱۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی همزمان با هفته دولت در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در این آئین آغاز عملیات ساخت خوابگاه متاهلی دانشجویی ۲۰۰ واحدی و استادسرای دانشگاه ملی ملایر اظهار کرد: همزمان با ایام هفته دولت ۱۵۵ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این میزان، ۱۱۱ هزار میلیارد ریال آن در بخش اقتصادی است‌.

وی افزود: پروژه‌های اقتصادی که در این هفته افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، پیشران پیشرفت و توسعه شهرستان است.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: با آغاز عملیات اجرایی شهرک صنفی و صنعتی ۳۰۰ هکتاری، به اندازه ۴۵ سال گذشته زیرساخت صنعتی دولتی در این شهرستان ایجاد می‌شود که بزرگترین پروژه صنعتی در غرب کشور به شمار می‌رود.

وی افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه تجاری بزرگ شهرداری ملایر و آغاز ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر را از دیگر پروژه‌های هفته دولت برشمرد.

اسماعیلی گفت: هفته دولت ۱۷ هزار میلیارد ریال پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در بخش جهاد کشاورزی تعریف شده است.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در هفته دولت برجسته است، پروژه‌های دانشگاهی است که عملیات اجرایی ۲ پروژه خوابگاهی در این هفته آغاز می‌شود.

*پیش‌بینی ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه خوابگاه دانشجویی و استادسرا

رئیس دانشگاه ملایر نیز اظهار کرد: طرح جامع دانشگاه ملایر و احداث مجتمع رفاهی خدماتی در بلند مدت در دست اقدام است و همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشجویی و اساتید در راستای طرح جوانی جمعیت آغاز شد.

ابراهیم محمدی‌منش بیان کرد: در قالب طرح جامع دانشگاه نیز یک مجتمع آموزشی از پیش دبستانی تا دبیرستان به منظور بهبود کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و خدمات‌دهی به اساتید و دانشجویان متاهل احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه خوابگاه دانشجویی و استادسرا در زمینی به مساحت چهار هکتار در ۲۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود که متراژ واحدهای خوابگاهی دانشجویی ۴۰ تا ۶۰ مترمربع و استادسرا ۸۰ تا ۱۲۰ مترمربعی است.

رئیس دانشگاه ملایر گفت: این پروژه ۲۰۰ واحدی خوابگاه دانشجویان متاهل و اساتید، در بلوک‌های چهار و پنج طبقه احداث می‌شود و ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه در مدت ۲ پیش‌بینی شده و در مدت زمان ۲ تا سه سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار