معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان :

امروز همه در مقابل اتفاقات جامعه مسئول هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه زندگی به معنای حیات طیبه بهترین انتخاب است اظهار کرد:امروز همه در مقابل اتفاقات جامعه مسئول هستیم.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۲۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

امروز همه در مقابل اتفاقات در جامعه مسئول هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان محمد جلایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در یادواره شهدای والامقام خدمت و شهدای کارمند آستانه اشرفیه که در حرم سلطان سیدجلال‌الدین اشرف برگزارشده بود ذکر عملی و واقعی را خدمت بیان کردو گفت: شهید رئیسی از جمله افرادی بود که در راه خدمت هرگز خسته نمی شد.

 

وی با اشاره به اینکه قطب فرهنگی هر ملتی عقل آن ملت است افزود: افراد جامعه بواسطه تنوع ارتباطی که بین آن ها وجود دارد با متغیرهای چون اجتماعی ،سیاسی ، فرهنگی و‌‌ .... پیوسته هستند.

 

 

معاون سیاسی ـ امنینی استاندار گیلان از امتحان و آزمایش انسان ها گفت ‌و اظهار کرد:خداوند انسان ها را مورد آزمایش قرار می دهد تا مشخص شود آن علمی که خداوند نسبت به بندگان (دارد خوسی چه کسی راست وچه کسی دروغ) تحقق یابد.

 

 وی با بیان اینکه جهان محل انتخاب است گفت :زندگی به معنای حیات طیبه بهترین انتخاب است.

 

جلایی ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت را راه و عمل شهدایی بیان کرد‌ . 

 

  وی با اذعان به اینکه نتیجه عقل حکمت، توصیه به حق و فکر و فهم گفت: کسی که ادعا می کند من عاقل هستم، در او باید چیزی به نام حکمت بجوشد و انسانی که عقل و فکرش خوب کار می کند آدمی را توصیه به حق می کند .

 

 

جلایی با تاکید به عدم توقف در دنیا گفت :نشانه فکر و فهم ذکر است ؛ذکر عملی و واقعی یعنی خدمت ، شهید رئیسی می گفت من خسته نمی شوم .

 

وی اضافه کرد :شهید رجایی جوابگویی تمام مردم در آن عالم را مهم می دانست .

 

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه اگر فکر و فهم در این مسیر حرکت کند دارای ایمان و عاطفه ای خواهدشد به نام« قلب»،گفت: اگر فکر و فهم در ما تجهیز شد رفتار و گفتار ما مناسب با دین خواهدشد .

 

  وی با اذعان به تعبیر شهید مظلوم شهید بهشتی که« بهشت را به بها می دهند نه به بهانه» گفت :امروز همه در مقابل اتفاقات جامعه مسئول هستیم هرکس ادعای ایمان بیشتر دارد بیشتر مسئول است.

 

 

جلایی عمل در مسیر ایمان و الگو شدن را مهم برشمرد و گفت: آنچه که حاصل اعتقادات است به اموال و داشته ها است و آن چه که فردای قیامت در میزان اعمال سنجیده می شود عمل ها است که امیدواریم بتوانیم برای عاقبت بخیری در کارهایمان در مسیر انسانی شهدا گام برداریم.

 

امروز همه در مقابل اتفاقات  جامعه مسئول هستیم

امروز همه در مقابل اتفاقات  جامعه مسئول هستیم

امروز همه در مقابل اتفاقات  جامعه مسئول هستیم

امروز همه در مقابل اتفاقات  جامعه مسئول هستیم

 

امروز همه در مقابل اتفاقات  جامعه مسئول هستیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار