خبرهای داغ:

اهدای چادر در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سرخه

اهدای چادر در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سرخه
عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از اهدای چهار قواره چادر مشکی به بانوان مانتویی در جهت ترویج ارزش والای حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۴۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
 
 
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اربعین حسینی، در راستای دعوت به عفاف و حجاب و تبیین جایگاه و اهمیت این مهم، چند قواره چادر به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) به افراد موردنظر اهدا شد.

طاهره فیض عضو کارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش در جامعه بشری اصل هایی جدایی ناپذیرند و بدون یکدیگر معنای حقیقی خود را از دست می‌دهند.

او افزود: در این راستا، در آستانه اربعین حسینی و در جهت احیای عفاف و حجاب، با اهدای چهار قواره چادر مشکی به چهار نفر از بانوان مانتویی گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت انجام و با این اقدام ارزش والای عفاف و حجاب را به تصویر کشیده تا با این کار خداپسندانه فرهنگ باشکوه حجاب برتر را تحقق ببخشند.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همچنین در روز اربعین جهادگران بسیجی فعال پایگاه در موکب مسجد ولی عصر (عج) در مسیر پیاده روی از سرخه به سمت امامزادگان سید رضا و سید علی اکبر(ع) لاسجرد حضور یافته و از جاماندگان اربعین حسینی پذیرایی کردند.

گفتنی است جهادگران پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) نیز برای خدمت رسانی به زائرین اربعین گردهم جمع و مشغول آماده سازی مواد اولیه ی غذایی جهت ارسال به موکب شدند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار