خبرهای داغ:
نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

مردم شایسته خدمت بی منت هستند

مردم شایسته خدمت بی منت هستند
نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: باید به مردم خدمت کرد و ملت شایسته خدمت بی منت هستند.
کد خبر: ۹۶۲۳۶۹۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد گفت: یاد شهدای هفته دولت و شهدای قوه‌های سه‌گانه، گفت: نظام سلطه با ایادی داخلی خودشان از همان بهار سال ۵۸ ترورهای خود را شروع کردند که در سال ۶۰ به نقطه اوج خود رسید.

 شاهرخی گفت: در حالی که کشور دچار جنگ تحمیلی بود و برخی استان‌ها را آشوب فرا گرفته بود رئیس مجلس، جمعی از نمایندگان و قضات و رئیس جمهور و نخست وزیر که زمان کوتاهی از انتخاب آن‌ها گذشته بود ترور شدند و کشور با شرایط سختی مواجه شد.

وی به مواکب اربعین حسینی اشاره  کرد و افزود: در اربعین  شاهد  از خود گذشتگی مردم بودیم که هرکس هرچه داشت در طبق اخلاص می‌گذاشت   و از مردم در این راستا از مردم تشکر و  قدردانی کرد و مردم شایسته خدمت بی‌منت هستند.

امام جمعه خرم آباد بر خدمت‌رسانی  ماندگار به مردم  تاکید و تصریح  کرد : اما کسی که در خدمت مردم نبود کارش مانند کف روی آب نابود می‌شود و ماندگار نیست. 

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی که شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی و دیگر شهیدان انجام دادند باقی می‌ماند. و این دارای اهمیت است. 
وی به سخن  پیامبر(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر (ص) می‌فرماید کسی که خاری را از جلوی پای مردم برداشت بهشتی شد و بعد از انجام واجبات محبوب‌ترین کار نزد خداوند خدمت به مردم است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: اگر مردم به سوی ما روی می‌آوردند توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم، بدانیم خداوند توفیق خدمت را به ما داده است و رحمت الهی شامل حالمان شده است و اگر مردم به سمت ما نمی‌آیند بدانید از رحمت خدا دور شده‌ایم.

امام جمعه خرم آباد یاد آور شد:  در هفته دولت باید کارهایی که انجام شده را به گوش مردم رساند و به کارهایی که باعث رشد و شکوفایی مادی و معنوی مردم و ملت می‌شود، توجه کرد.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار