خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی تأکید کرد

ضرورت استفاده از امکانات موجود برای تعمیم و گسترش چتر بیمه اجتماعی

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برای تعمیم وگسترش چتر بیمه اجتماعی در استان از امکانات موجود استفاده شود چراکه این موضوع در رشد و توسعه محیط روستا و عشایر استان بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۳۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
ضرورت استفاده از امکانات موجود برای تعمیم و گسترش چتر بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده اظهار کرد: اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر استان توانسته در جذب اعتبار موضوع بیمه رایگان ماداران زحمکش روستایی وعشایری رتبه دوم کشور را کسب کند بسیار ارزشمند و قابل تقدیراست.

وی با بیان اینکه در گذشته برخورداری‌های کمتری در روستاها وجود داشت، گفت: توجه به این قشر از مظاهر عدالت در جامعه است و هم تلاش برای کم کردن فاصله طبقاتی است که مطالبه امروز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: از آن جایی که بیمه اجتماعی اختیاری است نیازمند این است که روستائیان و عشایر با تبلیغ از این خدمت نظام مقدس اسلامی آگاه شوند.

وی یادآور شد: برای تعمیم وگسترش چتر بیمه اجتماعی در استان از امکانات موجود استفاده شود چراکه این موضوع در رشد و توسعه محیط روستا و عشایر استان بسیار تاثیرگذار است.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر استان همدان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رهنمودها و حمایت‌های امام جمعه استان همدان در راستای پیشبرد فرهنگ بیمه پردازی، به ارائه گزارشی از عملکرد صندوق و تشریح اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام صندوق پرداخت.

حاتم شکری افزود: صندوق بیمه اجتماعی استان در جذب اعتبار بیمه رایگان مادران روستایی وعشایری رتبه دوم کشور را کسب کرده است که تحقق این موضوع نشان دهنده همت صندوق در اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار