خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۱۵۴ هزار نفر در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان و روستاییان استان همدان

همدان-مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان گفت: بیش از ۱۵۴ هزار نفر عضو صندوق در استان بوده و بیش از ۹ هزار خانواده از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانوار بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۷۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
عضویت ۱۵۴ هزار نفر در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان و روستاییان استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از اقدامات صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان اظهار کرد: در ذیل برنامه هفتم مواردی مشخص در حوزه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر اشاره شده که این موارد بخشی از مطالبات جامعه هدف این صندوق است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵۴ هزار نفر عضو صندوق در استان هستند و بیش از ۹ هزار خانواده از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانوار بهره‌مند هستند.

مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان تصریح کرد: در شهرستان ملایر ۲۵هزار نفر عضو صندوق هستند و یک هزار و ۵۰۰ خانواده از مستمری ماهیانه برخوردار هستند.

وی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان در جذب اعتبار ماده ۲۱ قانون حمایت ازخانواده وجوانی بیمه رایگان مادران ۳ فرزند رتبه دوم کشور را کسب کرده و مبلغی بیش از ۵۰میلیارد تومان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده بیان کرد: بيمه نیاز امروز روستاییان و عشایر است و این موضوع به اقتصاد خانواده زحمتکش روستایی و عشایری کمک می‌کند.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر از صندوق های بیمه‌ای پایدار است و این موضوع با مدیریت خوبی است که در این صندوق طی سه سال گذشته در کشور واستان انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات