خبرهای داغ:
منیعی خبر داد

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۰مددجوی بهزیستی بهار

همدان-رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار از پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۰ مددجوی متقاضی واجد شرایط و تحت پوشش بهزیستی ظی سال گذشته در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۷۰۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۰مددجوی بهزیستی بهار

اکبر منیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به تسهیلات ارائه شده به مددجویان اظهار کرد: بهزیستی درحوزه اشتغال خرد و کارفرمایی به مددجویان در حوزه های مختلف تسهیلات  پرداخت می‌کند که در سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۰۰ مددجوی متقاضی واجد شرایط و تحت پوشش بهزیستی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برای همه حوزه  توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی مشاغل؛ کیف دوزی، چرم، کابینت کاری، زنبورداری، پرورش قارچ، تریلی سازی، کفش دوزی، سوپر مارکت، پوشاک، کشارزی، دامداری، باطری سازی، جوشکاری و... تسهیلاتی ارائه می‌شود و در حوزه اشتغال پرداخت بیمه کارفرمایی وخویش فرمایی نیز تسهیلاتی داشتیم که تاکنون حدود ۱۵۰ مددجو ازاین بیمه استفاده کرده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار افزود: همچنین مددجویان در عرصه های در مشاغل ریختگری، کیف دوزی، خیاطی، قالیبافی، مبل سازی به صورت معرفی به کارفرما معرفی شده و مشغول فعالیت شده‌اند.

وی گفت: درحوزه مسکن بحث ساخت مسکن مددجویی، تک معلولی، دومعلولی، سه جانبه و مشارکت درساخت داریم که برای تک معلولی حدود ۱۰۰میلیون بلاعوض و برای دومعلولی ۲۰۰ میلیون بلاعوض داریم و همچنان با همکاری بنیاد مسکن و دریافت وام بنیاد مسکن می‌توان کمک زیادی به ساخت مسکن کرد.

منیعی نیز با تاکید بر پرداخت کمک هزینه بیمه تامین اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار بیان کرد: ازجمله خدمات بهزیستی به زنان سرپرست خانوار پرداخت بیمه بازنشستگی می باشد که سال گذشته ۱۰۳ نفر از این خدمات بهره‌مند شده و ۱۱نفر با استفاده از این خدمات از بازنشستگی تامین استفاده کرده و از چرخه حمایتی سازمان خارج شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار