خبرهای داغ:
منیعی فرد خبر داد

برگزاری بازی‌های بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت در بهار

همدان-رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار از برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مختص مددجویان تحت پوشش بهزیستی  شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۰۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
برگزاری بازی‌های بومی محلی ویژه افراد دارای معلولیت در بهار

اکبر منیعی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تاکید بر ایجاد نشاط و شادابی بین افراد دارای معلولیت اظهار کرد: جشنواره بازی‌های بومی و محلی به همت اداره بهزیستی و همکاری اداره ورزش و جوانان با حضور رئیس اداره ورزش بهار و افراد دارای معلولیت با اجرای ۶ بازی با همکاری اداره ورزش و جوانان و به همت CBR بهزیستی، هیئت ورزشی بومی محلی و هیئت ورزشی ناشنوایان شهرستان برگزار شد.

وی با تشریح توانایی‌های افراد دارای معلولیت تصریح کرد: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای ورزش معلولین، حفظ ارزش‌های بازی‌های بومی محلی و ایجاد نشاط و شادابی بین افراد دارای معلولیت برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار با بیان اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دارای مقام‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و... هستند، افزود: توانخواهان از جهت جسمی دارای تفاوت‌هایی هستند ولی این امر موجب نشده که در دیگر عرصه‌های اجتماعی چون ورزش، هنر، علم و ... عقب نشینی کرده و پابه پای سایر افراد جامعه پیش نروند.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها موجب همدلی هرچه بیشتر با افراد دارای معلولیت و خانواده این عزیزان شده و تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح اعتماد به نفس آنها دارد.

منیعی فرد گفت: در پایان این مسابقات به ۶۰ نفر از شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا و از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار