سوری خبر داد

اجرای فاز اول و دوم طرح هادی در روستای ابرو

همدان-مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان از اجرای فاز اول و دوم طرح هادی در روستای ابرو این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۵۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
اجرای فاز اول و دوم طرح هادی در روستای ابرو

به گزارش خبرگزااری بسیج از همدان، عباس صوفی نماینده شهرستان‌های همدان و فامنین به همراه داود سوری مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان از روستاهای ابرو و سیمین ابرو بازدید کردند.

در این بازدیدها که با حضور بخشدار، دهیار، شورای اسلامی و تعدادی از اهالی و معتمدین انجام شد مسائل و مشکلات حوزه بنیاد مسکن از جمله موارد مربوط به اجرای طرح هادی و اعتبارات مورد نیاز بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان در حاشیه این بازدید گفت: روستای ابرو از روستاهای بزرگ بخش مرکزی با یک هزار و ۱۵ خانوار و حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است که بنیاد مسکن اجرای فازهای اول و دوم طرح هادی را انجام داده است.

سوری ادامه داد: بازنگری طرح هادی این روستا در سال ۹۸ انجام شد و علاوه بر این برای ۶۰ درصد از مساکن روستا سند مالکیت صادر شده است و ۷۰ درصد واحدهای مسکونی نوسازی و مقاوم‌سازی شده‌اند.

وی افزود: روستای سیمین ابرو هم از روستاهای دارای بافت با ارزش محسوب می‌شود که اجرای سنگ فرش معابر و پیاده‌روها و همچنین جداره‌سازی معابر نیز از سوی بنیاد مسکن شهرستان اجرا شده و بازنگری طرح هادی این روستا نیز امسال با رویکرد بافت با ارزش انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار