خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شرکت ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر در دوره توانمندسازی یاوران ولایت

شرکت ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر در دوره توانمندسازی یاوران ولایت
سرهنگ رسولی فر گفت: دهمین دوره طرح یاوران ولایت با حضور ۲۵۰ نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان قزوین به مدت ۶ روز از ۱۶ تا ۲۱ شهريورماه در اردوگاه شهید بابایی برگزار می‌شود. 
کد خبر: ۹۶۲۳۸۰۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

 

قزوین_ سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در گفتگو با بسیج بیان کرد: دهمین دوره طرح یاوران ولایت با حضور ۲۵۰ نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان قزوین به مدت ۶ روز از ۱۶ تا ۲۱ شهريورماه در اردوگاه شهید بابایی برگزار می‌شود. 

 

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین گفت: طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای مدارس متوسطه دوم براساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند اعتلای بسیج با هدف تربیت و کادرسازی برای انقلاب و تمدن‌سازی اجرا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در این دوره توانمندسازی به دانش‌‌آموزان فرمانده در زمینه‌های مختلف دشمن‌شناسی، جهاد تبیین، مخاطب‌شناسی، سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ایجاد تشکیلات و تشکل‌های دانش‌آموزی توسط اساتید و مربیان توانمند آموزش‌هایی ارائه خواهد شد.

 

این مسوول بیان کرد: دوره یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای پیشگامان مقطع متوسطه دوم از ۱۶ تا ۲۱ شهريورماه در اردوگاه شهید بابایی برگزار می‌شود.

 

رسولی فر ابراز کرد: در دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی به توانمندی مدیریتی دانش‌آموزان برای تعامل بهتر و بیشتر با مدیران و اولیای مدرسه و دانش‌آموزان، اقناع‌سازی در مباحث تربیتی و تبیینی می پردازیم تا در سال تحصیلی آینده شاهد رشد فعالیت‌های فرهنگی و تبیینی در سطح مدارس استان باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار