خبرهای داغ:

یادواره شهید نوربخش در بندر ماهشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۱۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان  یادواره شهید نوربخش فرآورده های نفتی با حضور فرماندار شهرستان  ،فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان  بندر  ،دکتر بنی سعید مسول فرآورده ها نفتی  و جمعی از خانواده های معظم و معزز شهدا وکارکنان وکارگران فرآورده ها ی نفتی برگزار گردید.


 در این مراسم سرهنگ قمرزاده فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا و بویژه شهید نوربخش   در سخنانی کوتاه به جهاد شهدا اشاره کرد و گفت؛ هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

سرهنگ قمرزاده  افزود: یکی از مهم ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.

وی اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان تنها خاطرات شهدا را شنیده اند و ما باید بتوانیم این اثرات ماندگار را در جامعه ایجاد کنیم و این تنها با هم افزایی تمام مجموعه های شهرستان محقق می شود.

سرهنگ قمرزاده  در این مراسم گفت: اقتدار یک کشور در دنیایی کنونی قدرت نظامی آن کشور است، که خوشبختانه ما از بعد نظامی یکی از کشورهای مطرح دنیا هستیم.
وی گفت: ما در ناامن ترین نقطه دنیا، امن ترین کشور دنیا هستیم، شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی در پایان گفت: شهدا از جان و خون خود مایه گذاشتن تا ما الان در امنیت ، امیدواریم دینی که شهدا بر ما دارند را ادا و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم و بتوانیم در راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداریم و ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار