خبرهای داغ:
در راستای بررسی وضعیت خانه‌های ناایمن مسکن مهر سمنان؛

مسئولان قضایی و عمرانی استان سمنان از قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر و پروژه جایگزین بازدید کردند

مسئولان قضایی و عمرانی استان سمنان از قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر و پروژه جایگزین در راستای بررسی وضعیت خانه‌های ناایمن مسکن مهر سمنان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۴۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در راستای ارزیابی آخرین وضعیت تخلیه واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان و روند اجرای پروژه جایگزین، خانم راستگو معاون دادستان مرکز استان و زارعی قاضی ویژه حوزه ریاست دادگستری کل استان سمنان به‌همراه حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در محل پروژه‌ها حضور یافتند.

 

در این بازدید مسئولان قضایی استان با حضور نمایندگان ساکنان قطعات ۲۳ و ۲۴ آخرین روند تخلیه واحدهای ناایمن توسط ساکنان قطعات ۲۳ و ۲۴  را بررسی و دستورات لازم به‌منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه در ساختمان‌های خالی از سکنه را صادر کردند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در جمع مسئولان قضایی استان در محل ساخت ۳۳۶ خانه ویلایی جایگزین ضمن تشکر و قدردانی از ساکنان خانه‌های ناایمن مسکن مهر به‌جهت همکاری با راه و شهرسازی استان سمنان گفت: روند  پروژه در فاز اول(۱۰۴ واحد) در آبان‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و هم‌اکنون در ۱۰۴ واحد اول پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال ساخت می‌باشد.

 

حسینی طباطبایی اضافه کرد:هم‌اکنون بزرگترین مانع در اجرای پروژه بسته‌شدن خط اعتباری و تزریق منابع مالی به پروژه توسط بانک عامل است که امیدواریم به‌زودی این مشکل با استقرار دولت جدید مرتفع شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه در فاز دوم(۱۱۰واحد) نیز پس از تخلیه ساکنان و انعقاد قرارداد از تیرماه آغاز شده است و پروژه هم‌اکنون در فاز دوم در مرحله اجرای فنداسیون، اسکلت و تیغه‌چینی می‌باشد.

 

وی تصریح کرد: در صورت تامین و  تقویت منابع مالی، شاهد افتتاح پروژه در فاز اول(۱۰۴ واحد) تا اوایل زمستان ۱۴۰۳ خواهیم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار