خبرهای داغ:

تفکر بسیجی باید گسترش یابد

رئیس دانشگاه سمنان گفت: تفکر بسیج انجام کارهای بر زمین مانده به صورت مشارکتی در سایه ولایت و با پرچمداری ولایت است و این تفکر باید گسترش یابد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیف الله سعدالدین، رئیس دانشگاه سمنان در دیداری که مسئول علمی سپاه ناحیه سمنان با ریاست دانشگاه سمنان انجام شد، اظهار کرد: تفکر بسیج یعنی انجام کارهای بر زمین مانده نظام  و به عبارتی دیگر یعنی ما هر کاری که برزمین مانده را با تفکر بیسجی و به صورت مشارکتی در سایه ولایت و با پرچمداری ولایت انجام دهیم.

وی با اشاره به کسب نشان سرو و کسب رتبه های برتر علمی در دنیا از سال 2017 تا 2023 گفت: بنده کسب این افتخارات را لطف خداوند می دانم و تلاش می کنم این روند ادامه دار باشد.

رئیس دانشگاه سمنان اظهار کرد: معتقدم نظام برای همه ما و شخص بنده بسیار مایه گذاشته است چرا که من توانسته در این نظام درس بخوانم و عضو هیئت علمی دانشگاه شوم؛ بنابراین باید دین خود را به این نظام ادا کنم.

رئیس دانشگاه سمنان گفت: امنیت و احساس امنیتی که برقرار شده است در سایه نظام است و لطف خداوند است.

سعدالدین بیان کرد: بنده برای ادای دین خود به این نظام افرادی را باید تربیت کنم که با تفکر پیشرفت علمی و خدمت به نظام پرچمدار نظام باشند.

وی با اشاره به اینکه ثمرات تلاش فارغ التحصیلان دانشگاه سمنان را در حوزه های مختلف شنیده و دیده ام، گفت: این مایه افتخار و مباهات است برای دانشگاه سمنان وقتی که تلاش و اثرگذاری دانشجویان این دانشگاه را در حوزه صنعت یا تولید و دیگر عرصه های علمی مشاهده می کنم.

رئیس دانشگاه سمنان بیان کرد: ارتباط با صنعت یعنی پرورش افرادی که اینها بتوانند مشکلات صنعت را حل کنند، من از این اتفاق لذت می برم وقتی می شنوم فارغ التحصیلان این دانشگاه توانسته اند مشکل گشا باشند.

سعدالدین اظهار کرد: اینکه رهبری می فرمایند علم نافع یعنی باید همه تلاش کنیم که علمی که می آموزیم منفعتش به همه برسد.

وی با بیان اینکه بیان هر تلاشی که برای عملی کردن دستاوردهای علمی است مبارک است، گفت: دستاوردهای زیادی در این انقلاب و نظام به دست آمده است که باید تبیین شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار