خبرهای داغ:

۳۰ طرح خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی دزفول بهره‌برداری یا کلنگ زنی شد

همزمان با هفته دولت، ۳۰ طرح خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی دزفول بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۶۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

بخشدار مرکزی دزفول روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها در روستای بن‌جعفر دزفول بیان کرد: زیرسازی و آسفالت ۱۰۵ هزار متر مربع در ۱۴ روستای انقلاب، بندبال پایین، شوهان سفلی، زاویه حاجیان، انجیرک، مهاجرین، سنجر، محمد ابن جعفر، بنوار حسین، چغاسرخ، قلعه طوق، بهروزی، زاویه مرادی و عدالت انجام شد.

ابوذر بیدلی اظهارکرد: همچنین بیش از ۱۶ هزار مترمربع از معابر در ۱۰ روستای زاویه عزیب، علیا، پیروزی، قلعه نو شمس آباد، زاویه خرسان، بلوار شامی، سنجر، بنه علوان، انجیرک و عدالت دزفول بهسازی شد.

وی ادامه داد: احداث ۱۴ هزار مترمربع جوی و جدول در ۱۲ روستا و احداث بوستان روستایی در سه روستای شهرک زراعی، شوهان سفلی و پیروزی، بیش از ۴.۶ هزار مترمربع و احداث پل ورودی روستای قلعه طوق با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در بخش مرکزی دزفول است که امروز با حضور مسوولان محلی بهره‌برداری شد.

بخشدار مرکزی دزفول ادامه داد: مرکز منتخب شبانه‌روزی حضرت صاحب الزمان(عج) دزفول با یکهزار و ۹۰۰ متر و پیشرفت ۳۰ درصدی در ورودی شهر امام در حال ساخت است که تاکنون برای ساخت آن ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیدلی ساخت سه خانه بهداشت در روستای انقلاب، انجیرک و مطهری را از دیگر اقدامات انجام شده در بخش مرکزی دزفول دانست و گفت: ۲ پایگاه اورژانس نیز در حال ساخت است که یکی از آنها امروز در روستای بن جعفر کلنگ‌زنی شد.

وی بیان کرد: توسعه چهار هزار و ۶۰۰ متر شبکه آب در مناطق روستایی، نوسازی ۴۰۰ فقره انشعاب آب از دیگر اقدامات انجام شده در بخش مرکزی دزفول است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته ادامه داد: سه حلقه چاه آب در پیام نور، شهرک زراعی و گاومیش آباد در دست حفر است تا مشکل آب شرب اهالی منطقه حل شود.

وی به ۷۷ کیلومتر تعویض سیم به کابل با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال در این بخش اشاره کرد و گفت: روشنایی جاده اصلی بن جعفر و صفی آباد به امام با صرف ۱۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در بخش مرکزی است و شبکه برق با نصب ۱۳ دستگاه ترانس با ۷۵ میلیارد ریال توسعه یافت.

وی همچنین از زحمات اداره گاز برای توسعه ۲هزار و ۸۰۰ متر توسعه شبکه گاز در روستاهای انجیرک، بنوار شامی و زراعی شمس آباد قدردانی کرد.

بخشدار مرکزی دزفول اظهارکرد: ۲ روستای فاقد دهیاری داریم که ساخت جوی و جدول در این روستاها با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

جمعیت شهرستان دزفول با روندی رو به افزایش براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ افزون بر ۴۴۵ هزار نفر، سی‌امین شهرستان پرجمعیت کشور و دومین شهرستان پرجمعیت خوزستان است.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون و ۱۲ شهر است؛ شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، چغامیش، شهیون، منتظران و جندی شاپور شهرهای تابعه شهرستان دزفول هستند.
بخش مرکزی دزفول با پنج شهر و ۳۶ روستا ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار