خبرهای داغ:

۶۳ طرح رفاهی در شادگان بهره‌برداری شد

۶۳ طرح رفاهی روز پنجشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در شهرستان شادگان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۷۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در آیین بهره برداری این طرح‌ها اظهار کرد: یکهزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های توسعه راه‌های روستایی، برق، عمرانی روستایی و نوسازی مدارس آموزش و پروش هزینه شده است.

ولی‌الله حیاتی افزود: شهرستان شادگان به ویژه روستاهای آن نیازمند توجه ویژه است که با پیگیری فرماندار، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استانداری خوزستان شاهد رفع موانع توسعه این شهرستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۲ واحد منزل کمیته امدادامام خمینی(ره) با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال و ۱۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با اعتبار ۱۳ میلیارد یال به مددجویان بخش روستایی شهرستان شادگان تحویل داده شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: ۲۷ طرح عمرانی در بخش مرکزی، ۱۳ طرح در بخش دارخوین و ۱۲ طرح در بخش دارخوین برای رفاه حال ساکنان بهره‌برداری شدند.

وی افزود: امروز عملیات فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای شادگان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد شهید آغاز شد.

حیاتی با اشاره به افتتاح مدرسه ۱۷ کلاسه در شهرستان شادگان گفت: این طرح با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال در چند نقطه شهرستان عملیاتی شد.

وی افزود: عملیات احداث سالن ورزشی شهدای دانش آموز در مرکز امام خمینی(ره) شادگان نیز با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال امروز آغاز شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از افتتاح طرح فیدر خروجی ایستگاه برق شهید معماری خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هشت کیلومتر جداسازی شبکه برق برای تقویت بخش خنافره با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

وی افزود: این طرح با هدف کاهش خاموشی، افزایش ولتاژ پایداری شبکه برق روستای خروسی شمالی و جنوبی بخش خنافره و بخشی از جفال بخش مرکزی احداث شد.

حیاتی با اشاره به بهره برداری از پل آبشار در مسیر دهستان بوزی گفت: این پل که مشکل راه ارتباطی در این مسیر را رفع می‌کند با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به لایروبی انهار در بخش روستایی شادگان افزود: این اقدام در راستای توسعه نخلستان‌های روستای اجرایی شده که شامل ۱۷۰ هزار متر مربع لایروبی انهار با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به بهره برداری از طرح‌های عمرانی و رفاهی در روستاهای شادگان گفت: زیرسازی جاده ساحلی، احداث جوی، جدول کاری، آسفالت و نصب پایه چراغ روشنایی با اعتبار ۳۷۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

فرماندار شادگان نیز در این آیین گفت: این طرح ها با برنامه ریزی و تلاش دولت احداث و بهره برداری شدند.

جمال صالح‌زاده افزود: به طور قطع در دولت چهاردهم نگاه ویژه‌ای به توسعه شهرستان شادگان و رفع مشکلات آن به ویژه در حوزه اشتغال تلاش خواهد شد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار