خبرهای داغ:

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های روستایی شهرستان بهار در هفته دولت

همدان-به مناسبت هفته دولت، مدرسه ۴ کلاسه حضرت رقیه(س) روستای وهنان افتتاح و مدرسه ۳ کلاسه روستای پرلوک شهرستان بهار کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۸۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های روستایی شهرستان بهار در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آئین افتتاح مدرسه ۴ کلاسه روستای وهنان با حضور مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، فتح الله توسلی نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و شیرازیان مدیرکل نوسازی استان، بخشداران و جمعی از مسئولین شهرستانی در روستای وهنان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار در حاشیه این مراسم گفت: اتحاد و یکپارچگی مسئولان باعث توسعه و رفاه شهرستان می‌شود.

مجتبی فیض اللهی افزود: در حوزه مدارس و برای تکمیل پروژه‌ها بیش از ۵۶ میلیارد تومان اعتبار ملی اخذ شد.

وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از جمله پروژه خیری علیزاده، شهرک فرهنگیان بهار، حضرت رقیه(س) وهنان، ۶ کلاسه پرلوک و ۵ زمین چمن مصنوعی در شهرستان قوت گرفت و برخی به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ این مدرسه به مساحت ۴۲۰ متر مربع زیر بنا در دو طبقه با اعتباری بالغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی با اسکلت بندی فلزی و ۱۴۰ متر محوطه سازی آسفالت احداث شده است.

مدرسه ۳ کلاسه روستای پرلوک از توابع بخش صالح آباد نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور مسئولین شهرستانی در روستای حسن ابدال کلنگ‌زنی شد؛ عملیات اجرایی مدرسه ۳ کلاسه روستای پرلوک در ۳۳۱ متر مربع و در سه کلاس، سایت اداری و سالن اجتماعات با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان آغاز شد.

همچنین پروژه آسفالت روستای قیدلی بلاغ نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی بود که با حضور فرماندار بهار، نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، بخشدار صالح آباد و جمعی از مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.

این پروژه به طول ۲۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و شرکت نفت به بهره‌برداری رسیده است‌.

همچنین افتتاح سایت همراه اول 4G روستای حسن ابدال از توابع بخش صالح آباد با حضور فرماندار بهار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، رئیس فناوری و اطلاعات و ارتباطات استان، بخشدار صالح آباد و جمعی از مسئولین شهرستانی در روستای حسن ابدال برگزار شد.

گفتنی است، ارتقای این سایت توسط اپراتور همراه اول از محل اعتبارات خدمات عمومی وزارت ارتباطات با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار