خبرهای داغ:
خدمتی از جنس عشق و دلدادگی/

ارائه بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به زائران حسینی به نیابت از ۱۵۰۰۰ شهید استان فارس به همت جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس از بازگشت جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی استان فارس از آئین پیاده روی اربعین حسینی، با ارائه بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در این مراسم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۹۲
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

سرهنگ پاسدار حسین صمصام در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با بیان اینکه امسال  خدمات خالصانه   جهادگران سلامت در کنگره عظیم اربعین حسینی به نیابت از ۱۵۰۰۰ شهید استان ثبت و در تاریخ ماندگار شد، اظهار داشت: بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با راه اندازی ۱۴ درمانگاه جهادی شبانه روزی در مسیر پیاده روی زائران حسینی و در جوار حضرت سیدالشهدا(ع)، بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به زائرین طریق الحسین (ع) ارایه دادند .
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، مهم ترین خدمات ارائه شده را شامل ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، خدمات دندان پزشکی، توزیع دارو ،  تزریقات و سرم تراپی، پانسمان، سنجش فشارخون، قند خون و نوار قلب عنوان کرد.

سرهنگ صمصام با اشاره به اهمیت کنگره عظیم اربعین، ارتقای سلامت معنوی به عنوان یکی از مسایل ضروری دنیای امروز را از دستاوردهای این سفر برشمرد و گفت: جهادگران شرکت کننده در این آئین، با این اندوخته معنوی و در کمال  آرامش روحی  به عرصه خدمت در مراکز درمانی باز می گردند و این تاثیرگذاری همواره در رفتار و عملکرد آنها قابل مشاهده بوده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس اربعین سرور و سالار شهیدان را یکی از عرصه های مهم رشد سلامت معنوی کادر درمان دانست که ثمره آن، گسترش فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و افزایش بهره وری در مراکز درمانی است .
  ۴۲۹ جهادگر سلامت استان فارس، در این ایام، توفیق حضور در یک کارگاه آموزشی عملی در مکتب اهل بیت(ع) را یافتند و اکنون به عنوان سفیران حضرت زینب(س)، ابعاد مختلف این آئین معنوی را در جامعه تبیین می کنند.

سرهنگ صمصام با بیان اینکه شرکت کنندگان در این خدمت جهادی، با وجود دشواری هایی چون گرمای هوا، به صورت شبانه روزی و با جانفشانی، تلاش خود را برای سلامتی و آرامش زائران حسینی به کار بستند  و با اندوخته ی معنوی که کسب کرده اند آمادگی خود را برای   تداوم اینگونه برنامه ها با برپایی درمانگاه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان و خدمت به اقشار کم درآمد خبر داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار