خبرهای داغ:
مسئول معاونت امور خانواده سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

نشست صمیمی فرزندان کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی با سردار مهدوی

اکبری گفت: ۳۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در حاشیه اردوی راهیان پیشرفت در نشست صمیمی با سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۰۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

عفت اکبری مسئول معاونت امور خانواده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: ۳۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در حاشیه اردوی راهیان پیشرفت با سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام دیدار و گفتگو کردند.

وی گفت: این نشست صمیمی با حضور دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه اول و دوم با هدف ارتباط گیری این دانش‌آموزان با مجموعه بسیج و سپاه و با تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.

اکبری ادامه داد: در راستای اردوی راهیان پیشرفت این ۳۰ دانش‌آموز از کارخانه کاشی نیلوفر بیرجند بازدید داشتند که انشاءالله این اردوها در مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول معاونت امور خانواده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: این اردوها و برنامه برای فرزندان دختر کارکنان سپاه نیز برگزار می شود و این اردوها با همکاری بسیج دانش آموزی برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، ۴۵ نفر از فرزندان دختر کارکنان سپاه استان در قالب اردوی نیمروزه از بافت تاریخی بیرجند و موزه‌ها بازدید کردند.

مسئول معاونت امور خانواده سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: این معاونت برای فرزندان و خانواده کارکنان سپاه استان در طول سال مسابقات و برنامه‌های متنوع قرآنی، ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول سال برنامه های ویژه‌ای با رویکردهای مختلف برای خانواده‌های کارکنان سپاه برگزار می‌کنیم، افزود: برگزاری مسابقات قرآن، مسابقات شمیم ورزشی، برگزاری جشنواره گوهر فاطمی که سال ۱۴۰۲ دونفر برگزیده در سطح نیروهای مسلح از خراسان جنوبی بوده‌اند، جشنواره شمیم علوی ویژه خانواده کارکنان سپاه که یک جشنواره فرهنگی و هنری است، برگزاری کلاس‌های قرآن، دوره‌های سواد رسانه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کلاس‌های ورزشی در ایام تابستان از جمله این موارد است.

مسئول معاونت امور خانواده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مهارتی و تربیتی و سبک زندگی، برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی از دیگر برنامه‌های مجموعه معاونت خانواده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام است.

اکبری اظهار داشت: مرکز مشاوره شمیم زیر نظر معاونت امور خانواده است که در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، کودک و نوجوان و حقوقی به خانواده کارکنان و عموم مردم خدمات ارائه می‌نماید.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و اثرگذار معاونت امور خانواده، فرهنگ‌سازی در حوزه ازدواج و جمعیت است که هسته ازدواج این معاونت در امر وساطت ازدواج اقدامات و فعالیت‌های موثری انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار