خبرهای داغ:

برگزاری میز خدمت جهادی بسیج ادارات در بین عشایر تویسرکان+تصاویر

همدان- به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج کارمندی، میز خدمت جهادی در جمع عشایر تویسرکان به همت سازمان بسیج ادارات و بسیج محلات و عشایر استان همدان و بسیج ادارات تویسرکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۹۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج کارمندی، میز خدمت جهادی برای عشایر زحمتکش تویسرکان به همت سازمان بسیج ادارات استان همدان و بسیج ادارات تویسرکان برگزار شد.

این برنامه با حضور امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان، ابراهیم بختیاری، مسئول بسیج محلات و عشایری استان، دکتر نقی پور، مدیرکل دامپزشکی استان، کاویانی، مدیر امور عشایری استان و برخی مدیران و کارشناسان ادارات شهرستان تویسرکان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان هدف از برگزاری این میز خدمت‌ها را رسیدگی و حل و فصل مشکلات در بین اقشار مختلف مردم در سطح استان بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیج ادارات در مناطق محروم و کمتر برخوردار و همچنین روستاها طی سالیان اخیر اقدام به برگزاری این امر کرده است، رسیدگی به امور و مسائل عشایر نیز در اولویت کاری و برنامه‌ها است.

امیر ترکاشوند با بیان اینکه عشایر ترکاشوند، رحمتی و ترکاشوند رحمتی از بزرگترین ایلات در بین  عشایر استان است، گفت: مسئولین با حضور در بین آنان مسائل و مشکلاتی را که در زندگی و چرخه دامپروری با آنها روبرو هستند را از زبان نمایندگان آنها شنیده و هر مسئول در این میز خدمت جوابگوی سوالات و مشکلات آنها هستند.

وی عنوان کرد: از جمله مسائل مهم عشایر در این نشست، بهداشت، تحصیل فرزندان، واکسیناسیون دام،سربازی فرزندان، بیمه تکمیلی، پنل‌های خورشیدی، مجتمع دامپروری و تعاونی عشایری بود که مصوباتی برای پیگیری و رفع آنها به تصویب رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار