خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصباح تأکید کرد

لزوم تعیین تکلیف حریم سیاسی شهرستان بهار برای حفظ هویت

همدان-امام جمعه بهار گفت: تعیین تکلیف حریم سیاسی شهرستان بهار انتظار ما است، چون حریم سیاسی قضیه لاینفک شهرستان بهار است و برای حفظ هویت بهار، نیاز به تعیین تکلیف است.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۲۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
لزوم تعیین تکلیف حریم سیاسی شهرستان بهار برای حفظ هویت

 به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بهار اظهار کرد: بعضی از پروژه‌ها به لطف الهی و زحمات مسئولین افتتاح شد که جای تشکر دارد اما بعضی کلنگ‌زنی‌ها جای سوال دارد چراکه در صورت به نتیجه نرسیدن، اعتماد مردم به نظام از بین می‌رود و مراقب باشیم نظام هزینه پرداخت نکند.

وی افزود: تعیین تکلیف حریم سیاسی شهرستان بهار انتظار ما است، چون حریم سیاسی قضیه لاینفک شهرستان بهار است و برای حفظ هویت بهار، نیاز به تعیین تکلیف است؛ در جایی که رابطه فرماندار، نماینده مجلس و استاندار عالی است حریم سیاسی نیز باید مشخص شود.

امام جمعه بهار عنوان کرد: ورودی حوزه شهرستان بهار زیبنده نیست و باید به آسفالت آن توجه شود؛ روستاگردی خوب است اما اینها برخی مسائلی است که فرهنگ شهرستان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: از مردم فهیم و حسینی شهرستان بهار در برپایی موکب‌ها و مشارکت جهادی و عاشقانه در خدمت به زائرین تشکر می‌کنم.

مصباح تصریح کرد: موکب‌های شهر بهار و کربلای معلی علاوه بر تغذیه و اسکان به مسائل فرهنگی و تغذیه فکری نیز پرداختند که قابل تحسین است و همتی برای تامین زمین و جایگاه خوب و ماندگار در کربلا توسط مردم شهرستان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار