خبرهای داغ:
فیض اللهی خبر داد

 افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان بهار

همدان-مدیر آموزش و پرورش بهار از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: اعتبارات آموزش و پرورش در دو سال گذشته با کمک و همکاری نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس جذب و افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۵۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
 افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین فیض اللهی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی بخش مرکزی و بخش صالح اباد شهرستان بهار به مناسبت هفته دولت که با حضور فرماندار بهار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: مدرسه چهار کلاسه حضرت رقیه (س) وهنان به مساحت ۴۲٠ متر مربع زیربنا در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی و ۱۴٠متر آسفالت محوطه افتتاح شد.

وی از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: اعتبارات آموزش و پرورش در دو سال گذشته با کمک و همکاری نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس جذب و افزایش یافت.

حمید شیرازیان مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نیز گفت: مدرسه چهار کلاسه روستای وهنان به علت کمبود اعتبارات پروژه از سال ۱۳۹۶ نیمه تمام باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه بعد از مساعدت‌ها با اعتبارات ملی هم اکنون در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: این پروژه از اعتبارات ملی، به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا با چهار کلاس درس، دو اتاق و یک نمازخانه و آسفالت حیاط مدرسه و سرویس است.

گفتنی است؛ مدرسه ۴ کلاسه روستای وهنان و بهسازی و آسفالت‌ریزی روستای حسین اباد عاشوری از توابع بخش مرکزی بهار و بهره برداری از پروژه آسفالت معابر روستای قیدلی بلاغ و ارتقاء سایت همراه اول 4G روستای حسن ابدال افتتاح و کلنگ زنی احداث مدرسه ۳ کلاسه روستای پرلوک از توابع بخش صالح اباد شهرستان بهار صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار