خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

اجرای ۱۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در راههای استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از اجرای ۱۸۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۹۹
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
اجرای ۱۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در راههای استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدفگذاری امسال اجرای ۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای روکش آسفالت تا پایان فصل کاری در استان ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۱۰ کیلومتر در راه‌های شریانی و اصلی، ۳۸ کیلومتر در راه‌های فرعی و ۳۲ کیلومتر در راه‌های روستایی استان همدان بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد: هم اکنون ۴۸ اکیپ پیمانی بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های استان همدان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بتوانیم بیش از تعهد سال در سطح راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت انجام دهیم.

وی یادآور شد: سال گذشته بالغ بر ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد و این در حالی بود که هدفگذاری و تعهد سال ۱۴۰۲ اجرای ۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار