خبرهای داغ:
موسوی خبر داد

اجرای ۸۰۰ کیلومتر شانه سازی در راههای شهرستان نهاوند

همدان-رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند از اجرای ۸۰۰ کیلومتر شانه سازی در محورهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۶۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
اجرای ۸۰۰ کیلومتر شانه سازی در راههای شهرستان نهاوند

سید حسین موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان اظهار کرد: شهرستان نهاوند با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی هر ساله پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران است و درهمین راستا ارتقاء ایمنی محورهای نهاوند جزء اولویت‌های راهداری شهرستان قرار دارد.

وی ادامه داد: به منظور کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی محورهای شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری افزون بر ۱۰۰ کیلومتر خط کشی، ۱۸ کیلومتر روکش آسفالت، رفع ۶ نقطه حادثه‌خیز،۸۰۰ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی و شانه‌سازی، هفت مورد ترانشه‌برداری، ۲۰ مورد تعریض، تعمیر و لایروبی پل و آبرو در سطح راه‌های این شهرستان اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند با اشاره به طرح اربعین حسینی، افزود: بخشی از سفرهای زوار اربعین حسینی از محورهای شهرستان نهاوند انجام می شود که امسال در طرح اربعین حسینی ۱۴۰۳ با توجه به تلاش‌های جهادی و اقدامات موثر عوامل راهداری در رفع و آشکارسازی نقاط دارای تصادف و ارتقاء ایمنی راه‌ها، طبق بررسی‌ها و اعلام پلیس راه استان شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در سطح محورهای نهاوند بودیم.

وی گفت: امسال ۱۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان نهاوند با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۵ درصدی در حال ساخت است و امیدواریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها به زودی به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار