امام جمعه مشگین‌شهر:

دولت توجه ویژه‌ای به تورم و گرانی و اقتصاد داشته باشد

امام جمعه مشگین شهر گفت: دولت چهاردهم به شناخت ظرفیت‌های انسانی و طبیعی، اولویت‌ها، تورم و گرانی و اقتصاد، جوانی جمعیت و تحقق شعار سال توجه ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۰۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۷

دولت توجه ویژه‌ای به تورم و گرانی و اقتصاد داشته باشد

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام حاج رضا باوقار در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایش رهبری در ریل گذاری کلان کشور اظهار کرد: دولت چهاردهم به شناخت ظرفیت‌های انسانی و طبیعی، شایسته سالاری انتخاب نیروی جوان مؤمن و انقلابی و متعهد و پر انگیزه حضور در بین مردم، حکمرانی خردمندانه با استفاده از نظر کارشناسی، اولویت‌ها، تورم و گرانی و اقتصاد، جوانی جمعیت و تحقق شعار سال توجه ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه برکات اصلی رسالت و مهمترین بخش رسالت نبی مکرم (ص) نورانیت بشر و جامعه بشری و رساندن آنان به هدف الهی است، گفت: امام هشتم مظهر مهربانی، علم و دانش، تقوا و ادب بود در حقیقت رمز و کلید امام رضایی و حسنی بودن ما انسان‌ها داشتن تقوا است.

حجت‌الاسلام باوقار در ادامه به برکت تبعی پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: یکی اقامه عدل است و عدالت واقعی در سایه قانون و رهبریت الهی تحقق می‌یابد، برکت دوم تبعی؛ حل اختلاف بین مؤمنین و ایجاد صلح و برادری و مودت است، برکت سوم تبعی؛ حفظ مرزهای اسلامی است و نترسیدن از دشمنان و ایستادگی همراه با صلابت و نشان دادن قدرت مسلمانان در برابر دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: برکت چهارم تبعی؛ رهایی از ظلمت و هدایت بشر به سمت نورانیت و آخرین برکت تبعی؛ مراقبت از دشمن در ازدست دادن دین و ایمان و باور مردم است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر در پایان جنایت اسرائیل در غزه و فلسطین را تشریح کرد و ادامه داد: مذاکرات حماس و اسرائیل و شکست آن نشان داد آمریکا و اسرائیل دنبال آتش بست نیستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار