خبرهای داغ:

پیام تسلیت استاندار در پی شهادت دو تن از پاسداران انقلاب اسلامی

استاندار اصفهان در پیامی شهادت دو تن از پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه ناگهانی در یکی از مراکز سپاه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۱۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان؛ در پیام سیدرضا مرتضوی آمده است: شهادت و مصدومیت تعدادی از پاسداران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه ناگهانی در یکی از مراکز سپاه موجب تأثر و تألم فراوان شد.


استاندار اصفهان با تسلیت شهادت پاسداران جان بر کف سروان پاسدار مجتبی نظری و سرهنگ دوم پاسدار مختار مرشدی به همسنگران این شهدای والامقام، سبزپوشان فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده‌های معظم ایشان، از درگاه پرودگار متعال علو درجات برای شهدای این حادثه، بهبودی و عافیت برای مصدومان و صبوری، عزت و سلامتی برای بازماندگان شهدای این حادثه را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.


شهید سروان پاسدار مجتبی نظری از شهر قهدریجان و سرهنگ دوم پاسدار مختار مرشدی از شهرستان فریدونشهر روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه در حادثه نشت گاز در یک کارگاه از مراکز سپاه در اصفهان به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امنیت سرهنگ دوم پاسدار شهید مختار مرشدی هم فردا شنبه دهم شهریور در شهرستان فریدونشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار