خبرهای داغ:
در گفتگوی بسیج با عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد؛

مساجد، بستری مناسب برای فعالیت‌های عام‌المنفعه حقوقدانان بسیجی/ ارائه مشاوره‌های حقوقی به مردم امری مغفول مانده طی سالیان گذشته بود و بسیج حقوقدانان ورود مؤثری در این زمینه داشت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مساجد، بستری مناسب برای فعالیت‌های عام‌المنفعه حقوقدانان بسیجی هستند و با اجرای طرح حقوق یاران، امکان ارائه مشاوره حقوقی و لایحه نویسی برای مردم در مساجد فراهم شده است.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۲۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اجرای طرح حقوق یاران از سوی بسیج حقوقدانان در مساجد سراسر کشور به ویژه مساجد سطح استان اصفهان اظهار کرد: ارائه مشاوره های حقوقی به مردمی که دانش و اطلاعات حقوقی مُکفی را در خصوص مسائل معتنابه زندگی خود ندارند، امری مغفول مانده طی سنوات گذشته بود که خوشبختانه بسیج حقوقدانان با یک سازماندهی مناسب در این زمینه ورود کرد و در مساجد سراسر کشور به ارائه مشاوره های حقوقی به مردم پرداخت.

وی افزود: حقیقتاً مساجد، بستری مناسب برای فعالیت‌های عام‌المنفعه حقوقدانان بسیجی هستند و با اجرای طرح حقوق یاران، امکان ارائه مشاوره حقوقی و لایحه نویسی برای مردم در مساجد فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیاوشی با اشاره به برکات اجرای طرح حقوق یاران در مساجد سراسر کشور گفت: با اجرای این طرح مهم، تاثیرگذار و ارزشمند، امکان خدمت رسانی در قالب میز‌های خدمت حقوق یاران و ارائه مشاوره حقوقی و لایحه نویسی و وکالت برای مردم فراهم شده است.
 
نماینده مردم فریدونشهردر ادامه گفت: طرح حقوق یاران برای ارائه مشاوره‌های حقوقی به مردم بسیار لازم و واجب بود که بحمدلله این اقدام مبارک از سوی بسیج حقوقدانان در حال انجام است. 

حجت الاسلام و المسلمین سیاوشی با اشاره به سابقه حدود ۲۶ سال خود در مسئولیت امام جمعه، گفت: هر طرحی بخواهد انجام شود، باید با مشارکت مردم و مسئولان همراه باشد و همه مسئولان باید پای کار بیایند تا کار خوب انجام شود. 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر جلسات همفکری و هم افزایی در بسیج برگزار شود با کمال میل در این جلسات حاضر می‌شوم تا محاسن و تجربه‌های عملیاتی و معایب موجود در اجرای طرح‌های عام المنفعه و جهادی از منظر خود را به این عزیزان جان بر کف منتقل کنم.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار