دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه مادران بوشهری برگزار شد

دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه مادران بوشهری برگزار شد
به همت کانون فرهنگی - تبلیغی مادر و کودک یاس وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه مادران برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۴۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول کانون فرهنگی – تبلیغی مادر و کودک یاس اظهار داشت: این دوره در راستای ارتقای آگاهی و مهارت‌های بانوان و مادران در زمینه کمک‌های اولیه، با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان هلال احمر بوشهر در حسینیه مکتب حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
طوبی مشایخ با اشاره به عناوین و موضوعات مطروحه این دوره افزود: در این دوره مباحث تئوری و عملیِ احیای قبلی ریوی، کنترل خونریزی، حمل مصدوم، اقدامات لازم در غش، تشنج، سکته، خفگی، سوختگی، گرمازدگی، تروما و ... آموزش داده شد.
وی اظهار داشت: کانون مادر و کودک یاس با هدف حمایت از مادر، خانواده و فرزندآوری سعی در برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مورد نیاز مادران، هیئت مادر و کودک ‌و حمایت از مادران دارد.
مسئول کانون فرهنگی – تبلیغی مادر و کودک یاس بیان کرد: این کانون بر اساس نیاز سنجی ها و اولویت سنجی برای مادران دارای فرزند کوچک شرایطی فراهم می‌کند تا با حضور کودکان به رفع نیازهای خود بپردازند. 
مشایخ یادگیری کمک‌های اولیه را برای بانوان و مادران ضروری دانست و تأکید کرد: بانوان بیشترین زمان را با خانواده و کودکان در ارتباط بوده و این آموزش‌ها در شرایط اضطراری بسیار کمک کننده هستند. 
وی ادامه داد: به دلیل اینکه مادران دارای فرزند از بسیاری از آموزش‌ها عقب‌مانده و امکان استفاده ندارند تلاش ما بر این است که شرایطی فراهم کنیم که امکان حضور مادر با فرزند و یادگیری همزمان وجود داشته باشد.
مسئول کانون فرهنگی – تبلیغی مادر و کودک یاس در خاتمه‌ی سخنان خود تصریح کرد: پس از پایان این دوره و گرفتن آزمون عملی و تئوری گواهی هلال احمر به شرکت کنندگان داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار