آیت الله دری نجف آبادی:

فرصت ها را باید غنیمت شمرد و بهترین وجه از آن استفاده کرد/بدون توجه به تبلیغات سوء دشمنان اسلام و انقلاب باید به حرکت خود ادامه داد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:قبل از اینکه مرگ انسان را فرا بگیرید باید از فرصت ها استفاده کرد. راه ما، راه اهل بیت (ع)، راه کسانی است که با خداوند معامله کرده اند بنابراین بدون هیچ تردید و بدون توجه به هجمه و تبلیغات سوء دشمنان اسلام و انقلاب به راه خود با قوت ادامه دهید.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۵۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم چهلم درگذشت سرهنگ پاسدار مهدی جعفری در حسینیه امام خمینی(ره)ستاد سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کسانی که دوران زندگانی خود را برای رضای خداوند و خدمت به مردم تلاش و کوشش کرده اند اجر شهید دارند حتی اگر به درجه رفیع شهادت نائل نشوند.

وی افزود:اسلام عزیز فرصت های جدیدی برای بشریت ایجاد کرده است بنابراین نباید در ایام حیات، فرصت ها را از دست داد چون فرصت ها به سرعت از دست می روند.

امام جمعه اراک با اشاره به بخشی اززندگانی صحابه پیامبر(ص)حضرت ابوذر غفاری بیان داشت:حضرت ابوذر غفاری یار با وفای پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین امام علی (ع) پس از پیامبر (ص) اجازه تحریف در مبانی دینی را نمی داد و با تحریف مخالفت می کرد که به همین علت به ربذه تبعید شد و نهایتا همان جا از دنیا رفت. امام خمینی (ره)، آیت الله طالقانی را ابوذر زمان معرفی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:بایستی قبل از اینکه مرگ انسان را فرا بگیرید باید از فرصت ها استفاده کرد. راه ما، راه اهل بیت (ع)، راه کسانی است که با خداوند معامله کرده اند بنابراین بدون هیچ تردید و بدون توجه به هجمه و تبلیغات سوء دشمنان اسلام و انقلاب به راه خود با قوت ادامه دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار