خبرهای داغ:

مسئولان سپاه ناحیه مهدیشهر با فرماندار این شهرستان دیدار کردند

مسئولان سپاه ناحیه مهدیشهر با فرماندار این شهرستان دیدار کردند
مسئولان سپاه ناحیه مهدیشهر با فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۴۸
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از مهدیشهر،  فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر  سرهنگ پریسوز وحجت الاسلام حسین ابوالقاسمی نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهدیشهر ومعاونت های اجتماعی ، سازندگی وعشایری ،بسیج ادارات و بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته دولت بافرماندار مهدیشهر مهندس اقوامی پناه دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پریسوز ضمن تبریک هفته دولت از زحمات ارزشمند وهمراهی وتوجه ویژه فرماندار تقدیروتشکر کرد و افزود : ما سپاهیان با استعانت از مقام معظم رهبری با تمام قوا در کنار دولت می مانیم.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در کنار دولت ها بوده است، تصریح کرد: سپاه همیشه در کنار دولت ها بوده و  مردم  سالاری دینی یکی از  مهم  ترین دستاوردهای نظام مقتدر جمهوری اسلامی است. 

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با تاکید بر اینکه هرچه صمیمیت مسئولان و کارکنان با هم بیشتر باشد قطعا در پیشرفت دولت موثر است، گفت: مدیران عزیز و زحمتکش شهرستان مهدیشهر بدانند  ما سپاهیان با تمام قوا در کنار دولت هستیم و انشالله دولت جدید با اقتدار شروع کند و مجموعه سپاه هم با تمام توان و  با استعانت از رهنمودهای رهبر انقلاب در کناردولت خواهد بود.

  اقوامی پناه فرماندار مهدیشهر : در این دیدار همدلی و همکاری ادارت و ارگان ها را ضامن پیشرفت و سربلندی نظام دانست و اظهار داشت: هر کدام از ما بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را برطرف نماییم در مسیر انقلاب گام برداشته ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار