مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی

۱۰۵۸ خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان، خانه‌دار می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: در سال جاری احداث و خرید ۱۰۵۸ واحد مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی از سوی کمیته امداد استان برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۹۱
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تأمین مسکن را یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه به ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی اعلام کرد و گفت: خانه دار شدن به تنهایی می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
وی اشتغال و مسکن  را دو بال توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش دانست و گفت: در سال جاری درصدد هستیم پروژه‌های در دست احداث در این بخش را تکمیل کنیم؛ چهار قطعه زمین در شهر جدید مهاجران برای ساخت مسکن خانواده‌های ولی‌نعمت اختصاص یافته که با پیگیری نماینده مردم شازند در مجلس به زودی عملیات اجرایی آن‌ها کلید خواهد خورد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه در سال جاری احداث و خرید ۱۰۵۸ واحد مسکونی و تعمیر واحداث فضای جانبی ۴۱۲ واحد برنامه‌ریزی شده است، گفت: این نهاد مردمی در جهت ساخت مسکن مددجویی و تامین نیازهای مددجویان تا کنون اقدامات زیادی انجام داده است و امسال درمجموع برای رفع مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی ۱۴۷۰ واحد در دستور کار قرار گرفته است.
عبادی یادآور شد: همزمان با هفته دولت ۲۸ واحد مسکونی افتتاح و تحویل خانوارهای تحت پوشش در استان شد؛ در حوزه مسکن روستایی نیز تلاش داریم که مددجوی تحت پوشش فاقد مسکن نداشته باشیم تا جایی که با همکاری اهالی روستا زمین برای مددجویان فاقد مسکن تأمین و مشکل مسکن این عزیزان نیز مرتفع شده است.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد حمایتی اکنون با ارائه کمک هزینه زندگی به مددجویان در تلاش است مشکلات پیش روی خانواده‌های نیازمند را رفع کند و برای آسایش روانی و اقتصادی اقشار نیازمند جامعه گام بردارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار