خبرهای داغ:

برگزاری جلسه آموزشی حفاظت محیط زیست در ایذه با حضور جوامع محلی حاشیه تالاب میانگران

رئیس اداره حفاظت و محیط زیست شهرستان ایذه از برگزاری یک دوره آموزشی در راستای توانمندسازی جوامع محلی حاشیه تالاب میانگران ایذه در روستای راسفند خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۳۱
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه؛  احمد امیری در حاشیه جلسه آموزشی که در راستای توانمندسازی جوامع محلی حاشیه تالاب میانگران ایذه برگزار شد، اظهار داشت: جلسه آموزشی حفاظت محیط زیست با حضور اهالی روستای راسفند، ساکنین حاشیه تالاب میانگران، جمعی از دوستداران محیط زیست، انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل، دوستداران طبیعت و محیط زیست ایذه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی اهالی روستای راسفند به عنوان اصلی ترین جوامع محلی حاشیه تالاب میانگران در این نشست، افزود: طی این رویداد آموزشی ضمن گفتگو و ارائه مسائل پایه ای و مفاهیم بنیادی محیط زیست، شرایط و چالشهای پیش روی تالاب میانگران نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

او در ادامه افزود: قطعا مردم حاشیه تالاب و اهالی شهرستان ایذه قدردان چنین موهبت الهی در منطقه خواهند بود و ضمن مراقبت بیشتر از این فرصت طبیعی، شرایط را برای معرفی هرچه بهتر تالاب در راستای جذب گردشگر و رونق اقتصادی جوامع پیرامونی آن مهیا خواهند کرد.

تقدیر از جوامع محلی، دهیار روستای راسفند، دوستداران محیط زیست و طبیعت، خبرنگاران،  انجمن محیط زیست قلعه تل و اهدای جوایزی به دانش آموزان منطقه از دیگر بخش های این نشست آموزشی بود.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار