خبرهای داغ:

خبرنگاران فعال در غزه جز شجاع‌ترین افراد هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان خبرنگاران فعال در غزه را جز شجاع‌ترین افراد دانست، زیرا صهیونیست‌ها برای جلوگیری از انعکاس جنایت هایشان دست به ترور خبرنگاران می‌زنند.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۸۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

سردار سرتیپ دوم مسعود فلاحی جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خبرنگارانی که در غزه تلاش کردند مظلومیت غزه را روایت کنند در رده شجاع ترین افراد قرار دارند، زیرا ممکن است که از سوی دژخیمان به شهادت برسند.

او افزود: خبرنگاران به دنبال این بودند که وحشی گری صهیونیست‌ها را به دنیا نشان بدهند اما با بمباران و شلیک مستقیم اسراییل آنها را به شهادت رسانند تا مبادا جنایت این دژخیمان به گوش جهانیان برسد.

سرتیپ دوم فلاحی اضافه کرد: خبرنگاری یک رسالت و وظیفه است، شغل نیست، عشق است و خبرنگاران ما در همه عرصه‌های عشق حسینی دارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان می‌گوید: اگر خوب روایت گری نشود، دیگران به دنبال سرپوش گذاشتن روی راهپیمایی بزرگ اربعین هستند.

او ادامه داد: از موکب و پیاده روی و عشق به حسین (ع) باید گفته شود و خبرنگاران تلاش کردند که این رویداد بزرگ به جهانیان ارایه گردد و ارزش‌ها را به خوبی روایت گری نمایند.

سردار فلاحی در پایان گفت: موکب داری در استان خوزستان یک فرهنگ است و خوب روایت گری شد که مدیون تلاش خبرنگاران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار