خبرهای داغ:

رسانه «شبه معجزه» است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان رسانه را به دلیل به حداقل رساندن زمان و مکان شبه معجزه توصیف کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۵۷۹
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰

حجت اسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم تقدیر از خبرنگاران که به دلیل راهپیمایی اربعین طی یک ماه گذشته، امروز برگزار شد گفت: هیچ اقدامی نمی تواند همایش بزرگی به سان اربعین را بسازد و این‌چنین همه را گرد هم جمع نماید.

او با اشاره به اهمیت رسانه افزود: امروز در یک جنگ ترکیبی رسانه حرف اول را می‌زند. همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند رسانه مهم تر از موشک است.

حجت اسلام رستگار اضافه کرد: همیشه سیاستمداری موفق است که پشتش رسانه قوی باشد زیرا رسانه اعجاز می‌کند و شبه معجزه است و مکان و زمان را به صفر می‌رساند. 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان می‌گوید: رسانه نیز مکان و زمان را به حداقل می رساند و از این رو شبه معجزه است.

او با اشاره به اینکه در شرایطی قرار داریم که نیرنگ‌و فریب از طریق رسانه به شکل چشمگیری در حال افزایش است، یادآور شد: تنها عاملی که می تواند این نیرنگ‌ و فریب رسانه را تغییر دهد جهاد تبیین است که «باطل السحر» است.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: اکنون در دانشگاه های دنیا وقتی به زبان فارسی شعار می‌دهند یعنی پیام مقاومت به خوبی رسیده است زیرا صهیونیست‌ها در تلاش بودند تا رژیم صهیونیستی را رژیمی موجه جلوه دهند تا کشتار مردم فلسطین را حق خود بداند که با رسانه تمام این توطئه‌ها خنثی شد.

او با اشاره به عاشورای حسینی گفت: کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود و نقشی که امام سجاد و دیگر خاندان پیامبر در این زمینه ایفا کردند بسیار تاثیر گذار بود. اگر نبود کار رسانه‌ای که زینب (س) انجام دادند، امام حسین را شورشی معرفی می‌کردند که علیه یزید برخاسته و همه چیز را در صحرای کربلا دفن می کردند، اما اقدامات حضرت زینب همه توطئه‌ها را دفن کرد و جریانی به نام حسین (ع) به راه افتاده تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار