جابه‌جایی ۲ هزار زائر از استان البرز به مشهد مقدس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: تمامی ناوگان حمل و نقل مسافر استان آماده بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان هستند.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۷۸
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اظهار کرد: از آغاز طرح جابه‌جایی زائران مشهد مقدس از تاریخ هشتم تا سیزدهم شهریور ماه تعداد ۲ هزار زائر البرزی با استفاده از ۷۸ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از استان البرز به مشهد مقدس اعزام شدند.
جابه‌جایی ۲ هزار زائر از استان البرز به مشهد مقدس
وی با اشاره به بسیج همه امکانات در حوزه حمل و نقل عمومی استان برای اعزام زائران استان به مشهد مقدس، گفت: هم زمان با آغاز طرح جابجایی زائران به مشهد الرضا برنامه‌ریزی‌هایی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفت، تا بهترین شرایط برای سفر زائران به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان فراهم شود.

زندی فر گفت: تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان به کار گرفته شد تاجابه‌جایی مسافران بدون مشکل انجام شود و با توجه به همکاری و همراهی مطلوب شرکت‌ها و مالکان ناوگان اتوبوسی علاوه بر تامین نیاز برای بازگشت زائران استان البرز، به سایر استان‌های کشور نیز ناوگان کمکی اعزام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان البرز انجام شده و ناوگان حمل و نقل استان آماده بازگشت زائران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار