خبرهای داغ:
در چنین روزی؛

یاری دیگر از روح الله سال ۶۶ به شهادت رسید

یاری دیگر از روح الله  سال ۶۶ به شهادت رسید
دوازدهم شهریور ماه سال ۶۶ مصادف با اربعین حسینی یکی دیگر از یاران روح الله در دیار رومشکان لرستان به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۸۹
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، شهید یدالله امرایی در سال ۱۳۶۵ در روستای نظرعلیوند از توابع شهرستان رومشکان در خانوادهای مذهبی دیده به جهان گشود. پس از پشت سر گذاشتن دوره راهنمایی در کارهای کشاورزی به  خانواده‌اش کمک کرد.

  ید الله در سال ۱۳۶۵ برای عزیمت به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل لباس مقدس سربازی را پوشید و در لشکر ۵۷ ابوالفضل لرستان مشغول خدمت شد.

این شهید سرافراز در عملیات‌های کربلای ۴ در تاریخ ١٣۶۵/١٠/۰۳ در ام‌الطویل، اروند رود، شلمچه، شرق بصره و بدنبال آن کربلای ۵ با رمز یا زهرا (س) در تاریخ ١٣۶۵/١٠/۱۰ که منجر به آزادسازی شلمچه شد حضور داشت.

شهید گرانقدر  علاوه بر عملیات‌ها، ذکر شده  در ماووت شرکت مستمر داشته و دین خود را به انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) ادا نمود. 

در فرازی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

با بصیرت و آگاهی راهم را انتخاب می‌کنم خدایا کاش می‌شد که هنگام دفنم چشمانم باز می‌شد و دفن خودم را می‌دیدم لیکن کجاست آن سعادت تا بی‌خبران هم شاید اندکی به خود آیند و بدانند که یاران روح‌الله همگی آگاهند و از فرامین الهی پیروی می‌کنند ای کاش دست‌هایم را بیرون از قبر گذارند تا دیگران بدانند که امت اسلام به فکر دنیا و پایبندی به هوا و هوس‌های دنیوی نیستند.

یدالله سرانجام در حین ماموریت در منطقه اسلام‌آباد غرب در روز تاسوعای حسینی در سال ١٣۶۶ به شهادت رسید.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار