خبرهای داغ:
در دیدار مسئول بسیج علمی و مدیرکل صداوسیمای فارس مطرح شد:

بازدید از مجموعه‌های علمی به یک سنت تبدیل شود

مسئول بسیج علمی و مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۲۴۸۷۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امیر رئوف مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با مسئول سازمان بسیج علمی فارس اظهار داشت: امروز در کشور در حوزه تولید علم وضعیت مطلوبی داریم که مرهون نگاه امامین انقلاب است، نگاهی که میگوید علم میتواند قدرت تولید کند. 

وی با بیان اینکه درکنار رویش ها و دستاوردها، جای کار و سرعت بیشتری لازم است، تصریح کرد: در جامعه القا شده که ثروت، اهمیت و اولویت بیشتری نسبت به علم دارد، انگاره ای که غلط است و باید درست آن تبیین شود. 

رئوف اذعان داشت: در جهان امروز جامعه ای قوی است که رسانه هایی قوی تر داشته باشد و باتوجه به حجم بالای کارهای علمی، نیاز است هم افزایی بخش های مختلف محقق شود. 

وی ادامه داد: باید تولیدات حوزه علمی بیشتر و علاوه بر افزایش تولیدات، تغییر نگرش در زمینه محتوا نیز صورت گیرد. مدیرکل صداوسیمای فارس همچنین گفت: بسیج علمی میتواند مرجع و موتور حمایت و هدایت از نخبگان جامعه علمی باشد و این حرکت باید ملموس تر و آشکاراتر در جامعه صورت گیرد. 

وی در پایان سخنانش گفت: باید کاری کنیم که علم تبدیل به ارزش شده و سرکشی و بازدید از مجموعه های علمی توسط مدیران و مسئولان همچون سرکشی از خانواده های شهدا به یک سنت تبدیل شود. 

مجید میکائیلی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس نیز در این دیدار گفت: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس از فعالیت های علمی و پژوهشی و فناوری براساس نیاز جامعه حمایت می کند. وی ادامه داد: این سازمان به مشکلات نگاه علمی دارد و تلاش می کند با این رویکرد مشکلات استان را برطرف کند. 

این مقام مسئول با بیان اینکه ذائقه مردم به سمت علم و فناوری رفته و بسیج تلاش دارد با این هدف جوانان را به میدان بیاورد، تصریح کرد: ظرفیت ها و توانمندی هایی هر مجموعه دارد که با کنار هم قرار گرفتن مجموعه های مختلف امور با سرعت و کیفیت بهتری پیش خواهد رفت. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها