اعزام ۱۲ کاروان پیاده از کاشمر به مشهد مقدس

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: 12 کاروان پیاده از کاشمر برای شرکت در مراسم شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۶۶
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
اعزام ۱۲ کاروان پیاده از کاشمر به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر حجت الاسلام صداقتی اظهار داشت: همه ساله در ایام پایانی ماه صفر عده زیادی از عاشقان اهل‌بیت (ع) از شهرستان کاشمر مسیر عاشقی را برای زیارت امام رضا (ع) با پای پیاده طی می کنند.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد از اربعین حسینی سفر خود را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: حدود ۳ هزار نفر در قالب ۱۲ کاروان‌ پیاده برای شرکت در مراسم شهادت امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شدند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر با اشاره به اینکه این افراد در قالب ۱۲ کاروان های پیاده به حرم مطهر رضوی اعزام شدند، تصریح کرد: کاروان های این شهرستان معمولاً مسیر کاشمر تا مشهد، نیشابور تا مشهد و برخی هم مسیر ملک آباد تا مشهد را برای پیاده‌روی انتخاب می کنند.

وی با تأکید بر اینکه ۳ کاروان از شهر کاشمر، ۴ کاروان از ملک آباد و باقی نیز از قدمگاه نیشابور پیاده روی خود را انجام دادند، اذعان کرد: این کاروان‌ها مجوزهای لازم را اخذ کردند و کارگاه‌های آموزشی لازم برای کاروان‌های پیاده برگزار شده تا این مسیر با کمترین مشکل های ترافیکی طی شود.

 صداقتی با بیان اینکه دلدادگی به اهل‌بیت باعث می‌شود که همه ساله این مسیر را با پای پیاده طی کنند و عشق و محبت خود را به اهل‌بیت (ع) نشان دهند، عنوان کرد: کاروان‌های پیاده شهرستان کاشمر در روز شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی به صورت دسته‌های عزاداری حضور پیدا خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها