خبرهای داغ:

تبعیت از ولایت فقیه واژه‌ای پرتکرار در وصیت نامه شهدا

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان گفت: تبعیت از ولی امر و ولایت فقیه واژه‌ای که در وصیت نامه همه‌ی شهدا آمده است.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۸۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴

تبعیت از ولایت فقیه واژه‌ای پرتکرار در وصیت نامه شهدابه گزارش خبرنگار بسیج، سردار پاسدار منصور شوقاتی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین رونمایی از سردیس و قبر نمادین شهید دیپلمات حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در گلزار شهدای دامغان بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان در عرصه دیپلماسی ٣گانه عزت، حکمت و مصلحت را به پیروی از ولی امرمان نهادینه کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: همه‌ شهدا به تبعیت از ولی امر و ولایت فقیه سفارش کرده اند.
به گفته فرمانده سپاه استان اگر همین واژه را در زندگی شهید امیرعبداللهیان جستجو کنیم میبینیم در عرصه حکمت ضرورت در ترسیم سیاست خارجی یکی از اصول سه گانه‌ای بود که به تبعیت از ولایت فقیه نهادینه کرد.
وی با بیان اینکه در عرصه عزت، تعاملات و کنش‌های جهت مندانه و محاسباتی که در تحرکات دیپلماسی داشتند خاطر نشان کرد: اصل سوم در عرصه دیپلماسی هم با موفقیت اجرا کرد. 
شوقانی با اشاره به اینکه در رعایت اصل مصلحت، تحریم‌های سخت و شکننده‌ای که داشتیم با دور زدن تحریم‌ها و مذاکراتی که در واقع با نگاه ولی امر بود با موفقیت سپری شد.
فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان در رفع تنش‌هایی که با همسایگان داشتیم، افزایش انزوای رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه‌ی مقاومت اصول ٣گانه‌ای در عرصه دیپلماسی بود که به تبعیت از ولی امر با سربلندی انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها