همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع):

تشرف ۱۲ هزار زائر پیاده در قالب ۱۵  کاروان از طرقبه شاندیز به مشهدالرضا+فیلم+ عکس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ۱۲ هزار زائر پیاده در قالب ۱۵ کاروان شهری و روستایی از این شهرستان برای عرض ارادت و زیارت به محضرامام رئوف به مشهد مشرف می شوند.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۲۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱

حجت الاسلام علی اصغر بتوئی، در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی در طرقبه شاندیز، بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ۱۲ هزار نفر از مردم شهرستان طرقبه شاندیز در قالب زائر پیاده برای عرض ارادت و زیارت به محضر امام مهربانی‌ها، به مشهدالرضا مشرف شدند.

وی با اشاره به حرکت کاروان های زائران پیاده از مناطق مختلف شهری و روستایی طرقبه شاندیز تصریح کرد: تعداد ۱۵ کاروان از زائران پیاده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از سه شنبه ۱۳ شهریورماه با پای پیاده حرکت خود به سمت مشهدالرضا را آغاز کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز، اظهار کرد: این زائران در قالب کاروان های پیاده از شهرهای طرقبه، شاندیز و روستاهای؛ کنگ، نقندر، دهبار، ازغد، زشک، گراخک و سایر مناطق شهرستان به مشهدالرضا مشرف شدند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) در سطح شهرستان طرقبه شاندیز بیان کرد: بیش از ۸ موکب و ایستگاه صلواتی خدمات رسان با همکاری خیرین، گروه های مردمی، ادارات و نهادهای مختلف دولتی در راستای پذیرایی و خدمت شایسته به زائران امام رئوف در نقاط مختلف شهرستان نیز برپا شده است.

انتهای پیام/ خبرنگار/ دوست حصار

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها