سرعین میزبان انبوه گردشگران در تعطیلات شهریور ماه

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: شهر سرعین به عنوان دومین هتل شهر ایران بعد از مشهد مقدس، بیشترین تعداد تخت رسمی اقامتی را دارد که همه این واحدهای اقامتی در حال حاضر مشغول پذیرش مسافران هستند.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۲۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
سرعین میزبان انبوه گردشگران در تعطیلات شهریور ماه
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن محمدی ادیب ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین اظهار کرد: استان اردبیل در تعطیلات ماه آخر تابستان با حضور گسترده گردشگران روبرو است و شهر سرعین به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور هم اکنون با تمام ظرفیت در حال خدمات‌رسانی به گردشگران است.
 
وی افزود: طی بازدیدی که از مراکز خدمات‌رسان، به ویژه از مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی شهر داشتیم آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران وجود دارد و ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان سرعین مانند سایر نقاط استان تکمیل است.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: شهر سرعین به عنوان دومین هتل شهر ایران بعد از مشهد مقدس، بیشترین تعداد تخت رسمی اقامتی را دارد که همه این واحدهای اقامتی در حال حاضر مشغول پذیرش مسافران هستند.
 
محمدی ادیب ادامه داد: شرایط ارائه خدمات از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی و صنوف نیز بررسی شد که شاهد شرایط مطلوبی در خدمات‌رسانی هستیم و کمبودهای احتمالی هم با هماهنگی‌های انجام شده رفع می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران به ویژه در زمان پیک مسافرت‌ها از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی مرتبط است که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده و بازدیدهای نظارتی از تاسیسات بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی به صورت مستمر انجام می‌شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: این جلسه شرایط خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به ویژه درخصوص تامین آب شهری به صورت پایدار، هدایت ترافیک شهری، فعالیت شبانه‌روزی نانوایی‌ها و آمادگی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در سطح شهر برای مواقع ضروری بررسی و تاکیدات لازم انجام شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار