رئیس بانک سپه سرعین خبرداد:

پرداخت ۸ میلیارد وام ازدواج در سرعین

رئیس بانک سپه سرعین گفت: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان سرعین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از ۸ میلیاردتومان در سال ۱۴۰۲ وام ازدواج در بانک سپه شهرستان سرعین پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷

پرداخت ۸ میلیارد وام ازدواج در سرعین

اکبر نوروزی نیارق در گفتگو با خبرنگار بسیج  گفت: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان سرعین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از ۸ میلیاردتومان در سال ۱۴۰۲ وام ازدواج در بانک سپه شهرستان سرعین پرداخت شده است.

وی افزود: بانک سپه نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی است که اکنون سهام آن به طور کامل در اختیار دولت است و از سال ۱۳۷۲ در شهرستان سرعین شعبه بانک سپه افتتاح شده است و اکنون بانک سپه با نزدیک به یک قرن تجربه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور توانسته با جذب سرمایه‌های سرگردان جامعه و سوق‌دادن آن به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور مشارکتی مؤثر و مطلوب داشته باشد.

 رئیس بانک سپه شهرستان سرعین گفت: از اهم فعالیت‌های بانک سپه در عرصه بین‌المللی می‌توان به خدماتی از قبیل افتتاح انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، پوشش اعتبارات اسنادی، تأیید اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت‌نامه ارزی و غیره اشاره کرد.

 نوروزی به درخواست‌کنندگان وام تاکید کرد: برای راحتی اجرایی فرایند صدور و پرداخت وام‌های مراجعه‌کنندگان حتماً از درستی اطلاعات خود اطمینان داشته باشید که مهم‌ترین مورد ضامن است که خیلی از مراجعه‌کنندگان در ضامن به مشکل می‌خورند جهت رفع این مشکل حتماً وام‌گیرندگان از شرایط ضامن خود اطمینان حاصل کرده و با مدارک کامل به بانک مراجعه کنند.

 وی در پایان سخنان خود گفت: با توجه به اثرگذاری این تسهیلات در تسهیل ازدواج و فرزندآوری برای خانواده‌ها، لازم است بانک‌ها نسبت به سرعت‌بخشی به پرداخت وام ازدواج تلاش بیشتری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار