فرماندار مریوان خبر داد:

تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت مراکز اقامتی مریوان

فرماندار مریوان گفت: با حضور گسترده گردشگران، مراکز اقامتی این شهرستان ۱۰۰ درصد تکمیل شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۵۰
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اسماعیل احمدی اظهار کرد: شهرستان مریوان یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کردستان است که با داشتن جاذبه‌های گردشگری همچون دریاچه زریوار و آب و هوای مناسب زمینه جذب گردشگران را در ایام مختلف سال فراهم کرده است.

فرماندار مریوان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز و در ایام تابستان شاهد آمار بالای گردشگران در این شهر بودیم، افزود: اخیراً نیز در ایام شهریورماه با توجه به آب‌وهوای مناسب شهرستان مریوان حضور گسترده گردشگران به این شهر را نظاره‌گر بودیم.

وی تصریح کرد: حضور گردشگر در روز‌های اخیر به حدی رسید که ظرفیت مراکز اقامتی این شهر تکمیل شد.

احمدی با اشاره به آماری از حضور گردشگران به شهر مریوان تصریح کرد: از نهم شهریور تاکنون بیش از ۴۴۶ هزار گردشگر از اماکن دیدنی مریوان بازدید کرده‌اند.

وی بیان کرد: در این مدت، ۳۰ هزار و ۷۶۳ مسافر در اماکن اقامتی، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان پذیرش و اسکان یافتند.

احمدی از مسافران خواست تا قبل از مسافرت به مریوان، هماهنگی‌های لازم برای اسکان‌یافتن در اقامتگاه‌های این شهر را انجام دهند و دچار مشکل نشوند.

فرماندار مریوان در پایان یادآور شد: دریاچه زریوار، روستای گردشگری دره‌تفی مشهور به شهر «لک‌لک‌ها» بیشترین آمار بازدید مسافران را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات